Σπιτικά πιάτα ημέρας, σούπες, σάντουιτς, πίτες κ γλυκά.

Το μεσημεριανό γεύμα αποτελεί ένα από τα κυριότερα θερμιδικά γεύματα προσφέροντας έως και το 50-60% των ημερησίων θερμίδων που απαιτεί ο οργανισμός και φυσικά είναι ένα από τα σπουδαιότερα γεύματα της ημέρας.

Τι περιλαμβάνει το σωστό μεσημεριανό γεύμα;

Στη Syntrofia λαμβάνουμε υπόψιν μας ότι το μεσημεριανό γεύμα θα πρέπει να είναι πλήρες. Πρέπει να αποτελείται από μια μερίδα φαγητό, βασισμένη στο μεσογειακό παραδοσιακό πρότυπο διατροφής (1 φορά την εβδομάδα κρέας, 2-3 φορές ψάρι, 1 φορά κοτόπουλο, 1 φορά όσπρια, 1 φορά λαδερό, 1 φορά ζυμαρικά), ώστε να υπάρχει μία ισορροπία. Δηλαδή, θα πρέπει να περιλαμβάνει: ισοδύναμα δημητριακών (ψωμί μαύρο, μακαρόνια ολικής άλεσης, ακατέργαστο ρύζι, πατάτες κ.α.) και ισοδύναμα πρωτεΐνών (ψάρι, κοτόπουλο, κρέας). Η αναλογία υδατανθράκων – πρωτεϊνών θα πρέπει να είναι 4 προς 1. Το γεύμα θα πρέπει να συνοδεύεται από άφθονη σαλάτα (ωμή ή βραστή) με εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο και dressing λεμονιού ή μπαλσαμικου.

Syntrofia και τα μεσημέρια για Dine In - Take Away & Delivery